Indien je vorig jaar reeds was ingeschreven bij onze scouts, is de basisinschrijving in orde voor jou. Enkel de individuele steekkaart en betaling zal je nog in orde moeten brengen.
Enkele aandachtspunten:
- Indien je bent verhuisd in het afgelopen jaar, een ander e-mailadres/telefoonnummer,… dan is het belangrijk dit door te geven aan een van de leiding. Zo kunnen zij zorgen dat deze informatie up to date blijft en berichten, brieven, etc. op de juiste plaats aankomen.
- Het inschrijvingsgeld bedraagt €50, dit mag je overschrijven naar BE73 7350 0189 8760. Hierbij plaats je een vermelding, namelijk ‘inschrijving + naam van het kind’.
- Iedereen is verplicht de individuele steekkaart voor zijn/haar kind online in orde te brengen of dit te updaten indien je dit vorig jaar al in orde bracht. Als iedereen dit online in orde brengt, moeten we dit niet elke keer opnieuw opvragen met een kamp, weekend of inschrijving.
Hoe ga je aan de slag met deze individuele steekkaart (=medische fiche) online?
Het lijkt aan het begin een hele klus, maar we proberen je er stap voor stap mee verder te helpen. Indien je vragen hebt, mag je contact opnemen éen van de leiding. Wij helpen je graag verder wanneer je hierbij vastzit. Contact kan via bavobeverst@gmail.com
De individuele steekkaart is een handige tool die ervoor zorgt dat enkel jijzelf en de bevoegde leiding er toegang toe heeft. Indien je deze online in orde brengt, kan enkel jijzelf deze op elk moment aanpassen of terug herzien wanneer we op kamp of weekend vertrekken.
De handleiding voor het invullen van deze online individuele steekkaart kunnen jullie hieronder downloaden:
Link naar website van Groepsadministrie: groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be
Nadat je alle stappen in het document hebt opgevolgd en de individuele steekkaart VOLLEDIG hebt ingevuld, is de inschrijving afgerond. Nu zal enkel de betaling nog in orde gebracht moeten worden.